joi, 5 aprilie 2007

In cautare de ...... bug-uri

Vorbeam putin mai devreme cu fratele meu [Marian] si din vorba in vorba il rog sa faca ceva pentru mine. Raspunsul destul de rapid "am un bug, sper sa il gasesc repede, poate dupa" - m-a dat pe spate. Cred (azi, pentru maine nu ma pronunt) ca incet incet ne indreptam catre o lume a bug-urilor.
Case1:
Ea: dragul meu te uiti tu la friptura, ma duc sa imi fac baie pe cap
El: pierde timpul uitandu-se la meci sau 'codand' ceva ....
..... 25 de minute mai tarziu .....
Fum in toata casa, oameni furiosi (el si ea) , dar deodata muza isi face datoria si raspunsul nu inatarzie sa apara:
El: am avut un bug :(
Adio friptura, adio par curat (doar s-a imbibat, fiind ud, imediat cu miros de friptura arsa) - iar mancam pizza de la Selgros.

Case2:
Copilul: tati sa nu uiti sa imi cumperi ceva frumos deseara cand te intorci acasa
Tatal: desigur ingeras, o sa ma gandesc si o sa iti iau ceva frumos ....
..... 17 ore mai tarziu .....
In fata usii , la ora 22:30, ud cu ochii rosii de atata stat in fata calculatorului apare tatal, un dosar intr-o mana iar in cealalta isi cara "cunostiinta sau constiinta" - calculatorul fara de care s-ar simti atat de singur ... hm ...
Copilul: te-am asteptat, ce mi-ai adus ....
Tatal: cu privirea in pamant, mormaie : am avut un bug :(
Ce ii pasa copilului de bug-urile tale?

Tot aud in ultimul timp sintagma "nimeni nu e perfect" --- asta era --- stiam eu "avem bug-uri"... asa ca tot o sa trebuiasca sa ne "curatim" [a se citi curatim si nu curatam ;) ] cu Pastele asta va urez mult succes la vanatoarea de bug-uri (sa incercam sa incepem cu ale noastre ;) ).

Niciun comentariu: