luni, 23 iulie 2007

Viata bate filmul ... , iar canicula bate tot

In week-end nu am fost in Bucuresti, am fost la o nunta (casa de piatra Elena&Dragos) la Cheia si pot spune cu nu am resimtit asa zisa 'cea mai calda zi de pana acum' - dupa cum a fost declarata de baietii de la Europa Fm (radio-ul meu de cursa lunga).

BTW: la Cheia Sambata dimineata pe la 4-5 AM erau 16 grade Celsius :)

Azi-noapte am ajuns in Bucuresti, iar in momentul in care m-am dat jos din masina am simtit ca ceva nu miroase a bine - adevarul e ca in Bucuresti niciodata nu miroase bine ;)

Ora 4:37 AM - dezhidratat ma duc sa imi iau o sticla de apa din frigider - curios cum sunt citesc si termometrul - 33.5 grade Celsius - crima nu altceva

- conculzie -
Cum sa muncesti ziua cand noaptea dormi in reprize scurte (ca in box) de 20-30 minute ... ?

Hai liberare (sau mai bine zis - hai concediu ca nu mai rezist ;) )

PS: titlul nu e cu trimitere la Claudiu Raducanu ;) (doar pentru cunoscatori)

Niciun comentariu: