miercuri, 12 septembrie 2007

Septembrie al meu .... era un film

Helouuuuuuuuu, helouuuuuuu,

Vad ca lucrurile nu s-au schimbat pe aici pe la bLog, dar cu siguranta afara ceva s-a schimbat ...... a venit toamna ... culori faine, vreme mai rece (sa ti se faca pielea de gaina in fiecare dimineata), gandurile iti zburda la nebunii ... ploaie ... ce sa mai - imi place toamna :)

Am ramas dator cu ceva poze din Barcelona din vara asta - o sa le pun, dar am fost foarte ocupat cu serviciul si cu apartamentul - trebuie sa imi iau apartament si nu ma trage inima sa fac credit si apoi sa platesc 30 de ani pentru un apartament la Cuca ..., dar ... trebuie
O sa incerc sa incarc ceva poze imediat ce am un week-end liber: in ultimul timp am tot fost plecat pe la nunti, i-a apucat pe toti nene, nu te mai intelegi cu nimeni ... nunti, botezuri, ce sa mai ... chef de "vorbe" ...

Niciun comentariu: